Welkom bij uw digitale loket
Mijn loket is uw persoonlijke website voor zaken met de gemeente Roermond. U kunt hier zien hoe u bent geregistreerd bij de gemeente en uw zaken met de gemeente regelen. Ook kunt u de afhandeling van uw (aan)vragen volgen.
U kunt inloggen op persoonlijke loket via de link "Inloggen Mijn loket" in het rechtermenu.
Persoonlijke gegevens
Nadat u ingelogd bent met DigiD ziet u uw persoonlijke gegevens zoals die bekend zijn bij de gemeente Roermond. Als u deze gegevens wilt wijzigen, kunt u hiervoor contact opnemen met de afdeling Publiekszaken via telefoonnummer 14 0475. Contactgegevens (telefoon, e-mailadres) kunt u wel zelf aanpassen. Er is een direct link naar MijnOverheid voor nog meer persoonlijke gegevens.
Lopende zaken
In ''Lopende zaken" staan uw zaken die op dit moment bij de gemeente in behandeling zijn. Ook heeft u toegang tot uw belastingzaken en afgehandelde zaken. In 'Mijn profiel' kunt u aangeven dat de gemeente u via een e-mailservice op de hoogte houdt van de afhandeling van uw aanvragen.
Actuele Contacten
Dit onderdeel laat u de verschillende contacten zien die u heeft gehad met het (telefonisch) servicecenter van de gemeente. U kunt hier lopende en reeds afgesloten contacten/vragen bekijken.
Inloggen met DigiD
Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke loket hebt u een DigiD inlogcode nodig. DigiD staat voor Digitale Identiteit; het is een gemeenschappelijk systeem waarmee de overheid op internet uw identiteit kan verifiëren. U kunt zelf uw DigiD aanvragen op www.digid.nl. Met uw DigiD kunt u bij steeds meer overheidsinstellingen terecht.
Mijn bedrijvenloket
Op 'Mijn Bedrijvenloket' kunt u u uw zakelijke aanvragen volgen nadat u ingelogd bent met eHerkenning.
Producten voor uw onderneming, vereniging of stichting vindt u op roermond.nl/ondernemer.